page header photo

Remote support

AT Computing verzorgt de monitoring van bedrijfskritische systemen van diverse grote klanten. Dagelijks houden we talloze netwerken en Linux- en UNIX-systemen continu op afstand in de gaten, en spelen we proactief in op problemen. AT Computing bewaakt de vesting!

AT Computing onderscheidt zich door de nauwe betrokkenheid bij uw systemen en de nauwe samenwerking met uw medewerkers. Doordat onze remote supportdesk continu bezet is met kundig personeel, kunt u erop vertrouwen dat we altijd voor u klaar staan. Middels onze remote support opties kiest hoeveel bewaking u nodig heeft. Kiest voor remote support via AT Computing dan bent u ervan verzekerd dat er altijd iemand is die het werk voor u oplost, wanneer u dat wilt.

  • Support en advies op Linux, Unix en open-source systemen;
  • Altijd up-to-date kennis beschikbaar;
  • 24 uur per dag monitoring van uw systemen;
  • Deskundige support specialisten;
  • Periodiek on-site consultancy.

Nagios monitoring

Het monitoren en bewaken van uw infrastructuur, hardware, applicaties, processen, databases en alle andere zaken waar een IT afdeling voor verantwoordelijk is, kan niet meer zonder de juiste monitoring tools. AT Computing heeft jarenlange kennis en ervaring met Nagios en wij weten als geen ander wat nodig is om uw omgeving te monitoren en te bewaken. Door Nagios op de juiste wijze in te zetten kan uw beheerafdeling proactief handelen en zullen verstoringen snel of zelfs voordat ze optreden opgemerkt worden.

Aantrekkelijk tarief

AT Computing houdt van de UNIX-filosofie, waarbij meerdere losse programma's maar één ding doen, maar dan wel echt goed. Daarom kunt u via onze remote support oplossing flexibel beschikken over de enorme bron van Linux en Unix kennis. Wij kunnen u diverse service level agreements (SLA's) bieden. Ook voor uw HP-UX-, AIX- of Solaris-servers. Tegen een aantrekkelijk tarief dat per minuut wordt afgerekend. En vanzelfsprekend zit u niet vast aan een langdurig contract.

Geen 9-tot-5 mentaliteit

Problemen houden zich vaak niet aan kantooruren. Daarom bewaken wij uw systemen van 6:00 uur tot 20:00 uur. Zo kunt u toch onderhoud aan uw systemen uitvoeren met een team van specialisten aan uw zijde.

Remote support basis Zilver Goud
08:30 - 17:00 08:30 - 17:00 06:00 - 20:00
Basis verzekering Basis verzekering Basis verzekering
Support op afroep 24 uur monitoring 24 uur monitoring
Ochtend controle Ochtend controle
Rapportage

Wilt u alleen incidentele noodhulp, of juist intensieve permanente monitoring die op zeer specifieke eisen is aangepast? Wilt u uw website-performance meten, of een andere automatische controle? Gebruikt u toevallig al Zabbix of Icinga in plaats van Nagios? Vraag naar onze mogelijkheden. Bij AT Computing blijft ondersteuning niet beperkt tot specifieke merken, fabrikanten of leveranciers.

Bij ons bent u verzekerd van maximale continuïteit, flexibiliteit en kostenbeheersing! Ter illustratie: onze aanpak van Remote Support voor de gemeente Nijmegen.

Wij stellen graag een remote support pakket op maat voor u samen. Meer weten over remote support/systeembeheer? Bel (024) 352 72 82 voor een afspraak, of mail sales@ATComputing.nl.

Valid XHTML 1.0 Strict   Valid CSS2